overvægt
Fra : slet U4B7K

Dato : 31-10-02 18:08

-- jeg mener at hvis kampen imod overvægt blandt danskere skal
bekæmpes,så må den mest effektive måde være at man lægger afgifter på
alle de tilsætningsmidler som bliver brugt for at gøre fødevarerne
billigere,og i stedet give tilskud til fremstilling af økologiske
fødevarerog fedtfattige produkter.i dag er det jo de velstillede som
har det bedste helbred ,men de har jo også råd til at betale de sunde
og dyre fødevarer.på denne måde vil man jo vippe ballancen over til
mest solgte varer også er de bedste for helbredet.
henrik134

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-11-02 17:43

"slet U4B7K" <kontakten@U4B7Klite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> mest solgte varer også er de bedste for helbredet.

Hold da op med at klage, og brug de grove grønne sager samt bønner
og linser m.m. og drop kødet, så vil du opleve at det er billigt
og sundt at leve.

Danskere holder ikke op med at købe varer, fordi der lægges
afgifter på. Se bare på slik, chokolade, cigaretter og alkohol.
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : dkwM327

Dato : 17-02-03 01:09

Hej Henrik.

Ifølge naturloven, er den dårligste måde at – FORSØGE – at løse
problemer, netop at bekæmpe dem. I bedste tilfælde flytter du problemet
et andet sted hen, med det resultat at der opstår nogle dårlige
bivirkninger.

Har du lyst til at kommentere dette, er du velkommen til at skriver
DIREKTE
til mig på adr. steen.hansen@dk2net.dk

Grunden til at det har varet så længe, før jeg kommentere dette, er
simpelthen travlhed.

De bedste hilsner

Steen

http://www.kandu.dk/