Virksomhedrevalidering
Fra : Towli

Dato : 30-10-02 10:33

Hej alle

Jeg har været friholdt fra afdrag på min (handicap-) bil under min
uddannelsesrevalidering (§43).
Tror i en lignene afdragsfrihed gør sig gældende hvis/når jeg kommer på
"virksomhedsrevalidering" (hvilket er planen).

1000 tak for et kvalificeret svar.
/Jan

Fra : Leonard

Dato : 30-10-02 11:51

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev:

> [...]
>Tror i en lignene afdragsfrihed gør sig gældende hvis/når jeg kommer på
>"virksomhedsrevalidering" (hvilket er planen).

Kommer an på hvad din indtægt bliver?
- fortsætter du med at få revalideringsydelse efter §43, så sker der
sikkert ingen ændringer,
- begynder du at få en god løn, kan det skønnes at du selv kan betale

Thomas Leonard Gertz - Næstformand i RYK
http://ryk.dk