ISDN kort fra ASUS COM
Fra : Torben Nyman Nielsen

Dato : 29-10-02 16:21

Hej alle.
Jeg tænkte på om der var nogen her, der kunne give mig et godt råd.
Jeg har installeret et ISDN kort, fra ASUS COM. Efter installation af
kort og tilhørende drivere, virkede det fint.
Jeg har efterfølgende måttet formattere min harddisk, hvor efter jeg
ikke kan få ISDN kortet til at køre igen.
Jeg har flyttet kortet til et andet slot - hjalp ikke !
Jeg har geninstalleret alt - har ikke hjulpet !
Jeg har haft sagen hos ASUS COM, der har fået tilsendt to filer fra
register databasen - har ikke hjulpet.
Er der nogen, der kan give mig de vise ord for, hvordan jeg kommer
videre ??
Er der evt. nogen, der har haft samme problem ??
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Trben Nyman Nielsen