Vil du udgive dine digte om depression ell~
Fra : Risle[prik]dk

Dato : 29-10-02 09:43

Hej Alle!

Undskyld hvis dette indlæg ikke passer i denne gruppe, men der er ingen
dk.digte forum, så jeg indsætter det her! Klag din sag hvis du har lyst og
gider bruge til på det - ellers bare ignorer dette *S*

Nu til indlægget!

Hejsa Kære Digtere!

En af mine venner har lavet en side der hedder:
www.depraz.dk
Siden er ikke færdig endnu - men designet kan ses på:
http://www.depraz.dk/depraz/depression.html

Der ville han gerne have nogle digte ind om depression, du kan også skrive
om stofmisbrug:
http://www.depraz.dk/depraz/stof_digte.html

Havde du nogle digte om misbrug, så vil han blive glad, det kan være af alle
slags misbrug!

Hvis du er int. i at udgive nogle af dine digte på denne nyopstartede
hjemmeside, så har du nu chancen - skriv blot en mail på:
webmaster@depraz.dk

Så kommer dine digte på med det samme!

Kæmpe knuser fra Risle-Pigen
www.risle.dk