handicappede og motorsport??
Fra : Henrik Hansen

Dato : 25-10-02 16:43

Jeg henvender mig til denne gruppe med forespørgsel omhandlende fysisk
handicappede og motorsport.
Er der nogle foretagender i Danmarks som tilbyder handicappede muligheden
for at køre i racerbil/go kart ??

Ligeledes er jeg interesseret i at høre fra handicappede som evt. dyrker
motorsport som sportsgren samt hvad handicapedes synspunkt på at få
muligheden for at prøve en tur som racerkører?+

med venlig hilsen
og på forhånd tak for hjælpen

Henrik Hansen

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 25-10-02 21:23

Hej Henrik

On Fri, 25 Oct 2002 17:42:52 +0200, "Henrik Hansen"
<hansehen@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg henvender mig til denne gruppe med forespørgsel omhandlende fysisk
>handicappede og motorsport.
>Er der nogle foretagender i Danmarks som tilbyder handicappede muligheden
>for at køre i racerbil/go kart ??

Min datter er med i et projekt fra DHIF, hvor de prøver en række
forskellige ting, de var i Roskile og køre cart det var spec. carts
hvor der kunne være en hjælpe ved siden af, så prøv at ring til DHIF
ham der står for projektet hedder Ole Ansbjerg, men andre ved de måske
også der inde.

Nu køre min mindste cart på KGB på Amager, og alt efter hvor
handicapet man er (min den store blev tilbudt at køre) så kan man jo
også køre i "normale" klubber

Jeg har også fundet disse links (jeg ved ikke hvor du bor)

http://home2.inet.tele.dk/cbjensen/ Vojens

http://www.allkart.dk/dk/Generelt/HandicapGoKart/handicapgokart.html
Viborg & Helsingør

http://www.dasu.dk Dansk Automobil Sports Union

Jeg håber du kommer igang og ønsker dig god fornøjelse der et nemlig
intet bedre end en tur rundt på banene

Med Venlig Hilsen

Winnie Henriksen
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : Leonard

Dato : 27-10-02 16:26

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev:

>Jeg henvender mig til denne gruppe med forespørgsel omhandlende fysisk
>handicappede og motorsport.

Tjah, der er da et par stykker, mindst ...
Jason Watt er lige blevet DTC-mester www.watt.dk
Max Birkelund er paraplegiker og har kørt rally i mange år og kører nu
på bane www.birkelundbiler.dk
I Jylland er der en hel del, der kører gokart ...

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i RYK
http://ryk.dk

Fra : John M. Hinrup

Dato : 21-11-02 22:24

kig ind på http://www.hinrup.dk/lavia/lavia.htm