Tilbagekonvertering
Fra : Pico

Dato : 23-10-02 19:24

For meget lang tid læste jeg her i gruppen som jeg ikke har fulgt i mange mdr.
at man ved tilbagekonvertering fra ISDN til alm. tlf. abonnement ikke skulle
betale, hvis man havde oprettet ISDN før den 1/5 2000.
Jeg har oprettet ISDN i 1999 og i denne uge fået WebSpeed hvorfor jeg
har opsagt ISDN som vi ikke mener er nødvendig.
Da jeg opsagde ISDN blev jeg gjort opmærksom på at jeg skulle betale
kr. 495 for at nedlægge ISDN. Jeg gjorde opmærksom på at jeg havde haft
det fra 1999 og ekspedienten telefonerede så og problemet blev ikke berørt
yderligere.
ISDN er nedtaget WebSpeed er oppe at køre, alt er såre godt.I dag kom så
bekræftelserne fra TDC hvor man godt nok har sat minus for nedtagning
af ISDN på kr. 501, men har faktureret oprettelse af 1 tele Danmark fastnet
kr. 301.
Er der nogen der ved om det er en ny "teknik" fra TDC eller hvordan ?

Pico