Gigaset 4110isdn Comfort nogen der ved nog~
Fra : Lars

Dato : 23-10-02 19:04

Jeg er stødt på flg tlf på nettet "Gigaset 4110isdn Comfort" er der nogen
der ved noget om hvornår den kommer til DK.

Jeg går ud fra det er en trådløs ISDN tlf med basestation.
Lidt i stil med min gamle DeTeWe.

hilsen Lars

Fra : Lars

Dato : 23-10-02 19:19

Er iøvrigt faldet over flg.
http://www.cybertype.de/tele/gigaset4110isdn.html

hilsen Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-12-02 19:20

"Lars" <hult@ingenspamtiscali.dk> wrote in message
> Jeg er stødt på flg tlf på nettet "Gigaset 4110isdn Comfort" er der nogen
> der ved noget om hvornår den kommer til DK.
>
> Jeg går ud fra det er en trådløs ISDN tlf med basestation.
> Lidt i stil med min gamle DeTeWe.

Ja, det ser sådan ud... Men Siemens har længe lavet Trådløse ISDN baser

se selv: (www.my-siemens.com)

http://shor.ter.dk/612233814