Bogføring
Fra : Fondri

Dato : 22-10-02 19:09

Jeg vil så gerne lære at bogføre, og gerne helt fra bunden. De kurser jeg
kan finde er alle via et program Concorde mv. Jeg vil lære det med en
kuglepind inden jeg tager programmer i brug. Er der nogle der kender til et
sted hvor man kan lære det ?
Mvh Rene

Fra : Mone

Dato : 23-10-02 03:14

"Fondri" skrev d. 22-10-02 19:09 dette indlæg :
> [...]
> kan finde er alle via et program Concorde mv. Jeg vil lære det med en
> kuglepind inden jeg tager programmer i brug. Er der nogle der kender

Hej Rene

Nu er jeg ikke den bedste udi bogføring, så jeg vil lige spørge dig,
hvad mener du med, at du gerne vil lære det med en kuglepind, inden du
tager programmer i brug??
Med venlig hilsen
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : Britt Malka

Dato : 23-10-02 21:01

On Tue, 22 Oct 2002 20:09:20 +0200, "Fondri"
<reasfix@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>kan finde er alle via et program Concorde mv. Jeg vil lære det med en
>kuglepind inden jeg tager programmer i brug. Er der nogle der kender til et

Det kan jeg godt tilbyde dig. Jeg er merkonom i regnskab og har
bogført professionelt i mange år. Har desuden stor
undervisningserfaring - også i at lave undervisningsmateriale.
Fjernundervisning vil foregå via e-mail, hvor du modtager materiale
via mail og besvarer/sender resultater via mail.

I øvrigt synes jeg, at det er meget fornuftigt at ville lære bogføring
helt fra grunden med papir og blyant! Mange tror - fejlagtigt - at
programmet nærmest kan bogføre for dem, og det fører til mange fejl,
der tager lang tid eller er nærmest umulige at få rettet.

Du kan kontakte mig privat, hvis du ønsker nærmere oplysning om priser
m.m. britt@malka.dk
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Kan du høre, når din elskede sender dig mail? - The Bat! www.malka.it/programs