ISDN LAN MODEM 3C891
Fra : tcpipsi

Dato : 20-10-02 20:12

Hej!

Mit problem er at jeg ikke kan få opstartssiden frem på mit modem som er
tilsluttet via netkortet i PCen. Startsiden skulle kunne vises bare ved
at åbne internetbrowseren ifgl. brugsanvisningen og det går også fint på
en anden pcer, netkortet er nymonteret, patchkablet er ok, PCen er sat
til dynamisk IP adresse, som den skal være ifgl. brugervejledningen til
modemet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 20-10-02 22:27

On Sun, 20 Oct 2002 19:12:25 GMT, "tcpipsi" <tcpipsi.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>en anden pcer, netkortet er nymonteret, patchkablet er ok, PCen er sat
>til dynamisk IP adresse, som den skal være ifgl. brugervejledningen til

Prøv adressen 192.168.1.1 i din browser.

mvh
Jesper \

Fra : tcpipsi

Dato : 21-10-02 22:54

"Jesper Hartoft" skrev d. 20-10-02 22:27 dette indlæg :

> Prøv adressen 192.168.1.1 i din browser.
>
> mvh
> Jesper \

Hej Jesper

Har prøvet, virker ikke.