InDesign 2.0 og .qxd filer????
Fra : Ammitz

Dato : 19-10-02 21:42

Jeg har gennem de sidste par år modtaget mange filer fra Quark Express
fremstillet på både MAC og PC. For det meste er det ganske ligetil at få
InDesign 2.0 til at konverter filerne og jeg kan gøre opgaven klar til
at printe fra min PC.
Men ind imellem, - det er nu lige sket igen, - kommer der .qxd filer,
som ikke lader sig konvertere i InDesign.
En kollega til mig har prøvet at lukke filerne op i Quark på sin MAC, -
og der var tilsyneladene ikke fejl ved filerne.
Er der et eller flere kløgtige hoveder, som kan fortælle mig hvorfor???
Jeg har ikke selv Quark, - og kender derfor ikke mulighederne. Men jeg
har spurgt en meget god kunde om, - hvad han specielt gør, når han fra
sin Mac sender sine quark-filer til mig - fra ham har jeg nemlig aldrig
nogen problemer, - og han siger, han husker blot at give dem efternavnet
.qxd.
Hjælp, - hvad er årsagen?
Er der nogen, som kan svare klart og tydeligt på dette?
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-10-02 22:36

"Ammitz" <Ammitz.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har gennem de sidste par år modtaget mange filer fra Quark Express
> fremstillet på både MAC og PC. For det meste er det ganske ligetil at få

Forkert gruppe...

> http://www.kandu.dk/

Skide Kandu-brugere... Pis af med jer...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : pkl

Dato : 20-10-02 12:51

"Jesper G. Poulsen" skrev d. 19-10-02 22:36 dette indlæg :
> "Ammitz" <Ammitz.news@kandu.dk> wrote in message
Express

> Forkert gruppe...

> Skide Kandu-brugere... Pis af med jer...

Bliv dog voksen din tosse og lær at opfører dig ordenligt over for andre
mennesker.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-10-02 10:36

"pkl" <pkl.news@kandu.dk> wrote in message
> Bliv dog voksen din tosse og lær at opfører dig ordenligt over for andre
> mennesker.
> http://www.kandu.dk/

Så længe kandu-brugere ikke kan finde ud af at dette er Usenet og ikke et
privat kandu-forum, så bedes de _holde sig væk_ !!!

FUT:dk.admin.netikette