Ombytning af NT-boks hos TDC.
Fra : René

Dato : 19-10-02 20:44

Hej..

Jeg har en af de gamle NT-bokse fra TDC, er det nogen der ved hvad det
koster at få denne byttet til en af de nye med indbyggede A/B porte ?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

René Gasenzer

Fra : Bulldog

Dato : 19-10-02 21:43

"René" skrev d. 19-10-02 20:44 dette indlæg :
> Hej..
>
> Jeg har en af de gamle NT-bokse fra TDC, er det nogen der ved hvad det
> koster at få denne byttet til en af de nye med indbyggede A/B porte ?

Det koster vidst nok i nabolaget af 300,- , har jeg hørt et eller andet
om.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-10-02 22:08

Hej

"René" <rg@mailme.dk> wrote:

>Jeg har en af de gamle NT-bokse fra TDC, er det nogen der ved hvad det
>koster at få denne byttet til en af de nye med indbyggede A/B porte ?

Hvis der er fejl på den gamle er det gratis. - Hvis du blot gerne vil
ha' den nye slipper du kr. 495,- ved kasse 1.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jasper Norman

Dato : 08-11-02 23:14

Vent til næste gang der er tordenvejr over danmark. Byt den derefter i
Telebutikken. De er meget venlige til at udskifte den gamle i sådant et
tilfælde. Jeg byttede hele ADSL/ISDN udstyret sidste gang der var tordenvejr
(det vár faktisk brændt af) og ifølge damen i butikken, var det uhyggeligt
mange der havde samme problem.

- Jasper

Fra : Leif Neland

Dato : 12-11-02 00:34

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vent til næste gang der er tordenvejr over danmark. Byt den derefter i
> Telebutikken.

Måske skulle jeg tilslutte NT'en til det elektriske hegn, næste gang der er
tordenvejr...

Leif