TDC Retur ved opsigelse?
Fra : JBF

Dato : 19-10-02 15:37

Jeg fik for ca. 4 år siden konverteret linien til ISDN sammen med tilbudet om Eicon Diva modemet. Nu har jeg ADSL via Cybercity (på separat linie) og benytter stort set kun mobiltelefon og ønsker derfor at opsige mit fastnet tlf. abonnement. Jeg er imidlertig i tvivl om hvor meget af udstyret der skal returneres ved opsigelsen. Kun NT boksen eller både NT Boksen og Diva modemet?

Håber nogen her der kender svaret.

mvh.
JBF

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-10-02 15:44

"JBF" <donotspamboborg@mailandnews.com> skrev i en meddelelse
> Kun NT boksen eller både NT Boksen og Diva modemet?

Sandsynligvis ingen af delene.
Diva'en er din og NT-boksen skal blot blive siddende til du eller næste
beboer ønsker en linje

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : KsNa

Dato : 19-10-02 18:35

Jeg er imidlertig i tvivl om hvor meget af udstyret der skal returneres ved
opsigelsen. Kun NT boksen eller både NT Boksen og Diva modemet?

Kun NT'en, med mindre du har lejet Diva'en (mener at det kunne lejes på et
tidspunkt).

Mvh.
Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-10-02 22:35

"KsNa" <KsNa@mail.dk> wrote in message
> Kun NT'en, med mindre du har lejet Diva'en (mener at det kunne lejes på et

NT'en skal blive siddende.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 19-10-02 22:39

Det er faktisk som Martin skriver, Eicon'en er formentligt din egen, og
NT'en skal blive siddende, da denne er en forlængelse af NTP punktet (det
første stik som kommer ind i huset)

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : KsNa

Dato : 20-10-02 09:34

"Kasper Ladingkær" <kasper@sletdetteladingkaer.dk> skrev i en meddelelse
> Det er faktisk som Martin skriver, Eicon'en er formentligt din egen, og
> NT'en skal blive siddende, da denne er en forlængelse af NTP punktet (det
> første stik som kommer ind i huset)
>
> --
Ja Ja, så lærte man lidt igen idag, men er der forskel på om det er "gør det
selv" eller NT'en er opsat af TDC? Eller er der forskel på, om det en en af
de gamle uden indbygget A/B, eller en ny type med indbygget A/B?

Mvh.
Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-10-02 12:15

> Ja Ja, så lærte man lidt igen idag, men er der forskel på om det er "gør
det
> selv" eller NT'en er opsat af TDC? Eller er der forskel på, om det en en
af

Nej. En NT er en NT, set med ISDN-øjne...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen