Ufrivillige bevægelser?
Fra : Uffe Richter

Dato : 16-10-02 21:33

Ufrivillige bevægelser?
Ukontrollerte lyde?
Rastløs?

Har du selv,
eller kender du nogen
som har disse problemer?

http://www.web66.dk/tourette

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-10-02 23:31

Uffe Richter skrev:

>eller kender du nogen
>som har disse problemer?

Jeg vil ikke påstå, jeg kender dig, men du har åbenbart store
problemer med et tastatur.
Det er selvfølgeligt kedeligt for dig, men det er kedeligt for andre,
at du er for dum til at holde dig fra knapperne, når anfaldene kommer.

Er du for uintelligent til at fatte, at dine møgreklamer ikke gør
hverken dig eller siden populær?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 17-10-02 08:34

Uffe Richter skrev i en meddelelse

> som har disse problemer?

jeg talte 5 gange hvor du hver gang har fået en
høflig henvisning eller en regulær skidebale til
at reklamer et andet sted.
det er faktisk utroligt du ikke forstår de fine
hentydniner...

Flemming Pedersen
Meddelsen er stavekontrolleret, fejl er nok min computers skyld.