nyhedsgruppe om epilepsi
Fra : lars mjaaland

Dato : 15-10-02 12:56

vi er i dag 55.000 epileptikere i Danmark
jeg vil starte en nyhedsgruppe om epilepsi - dette kræver at jeg kan
påvise en interresse for det fra andre end mig selv
hvis du eller nogen i vennekreds/famile ville have glæde af sådan en
nyhedsgruppe, så sig til her på siden
lars

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-10-02 13:33

lars mjaaland <lars@mjaaland.dk> writes:

> [...]
> påvise en interresse for det fra andre end mig selv
> hvis du eller nogen i vennekreds/famile ville have glæde af sådan en

Du kommer ikke langt med dit ønske om en nyhedsgruppe om epilepsi med
mindre der allerede er en pæn mængde eksisterende trafik. Det logiske
sted for denne trafik vil være her i gruppen, og da den ikke allerede
er overrendt så er der ikke den fjerneste grund til at der skal
oprettes endnu en gruppe. Spørgsmål, debat osv. om epilepsi er
velkomne her i gruppen, så den gruppe du eftersøger er her allerede.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Henrik Larsen

Dato : 15-10-02 15:04

On Tue, 15 Oct 2002 13:56:07 +0200, lars mjaaland <lars@mjaaland.dk>
wrote:

> [...]
>påvise en interresse for det fra andre end mig selv
>hvis du eller nogen i vennekreds/famile ville have glæde af sådan en

Der er bare det problem at det ikke er alle 55.000 eleptikere der vil
stå frem med at de har epilepsi, jeg ved det jeg kender mange med
epilepsi der ikke vil stå frem med deres handicap (sygdom), pga. de
fordomme der er netop ved epilepsi. Jeg er ved at lave en hjemmeside
om det men da siden er under omlægning er der ingen grund til at komme
med et link til siden. pt.

men du kan fange mig herinde eller på e-mail.

--
Henrik Larsen
dsl53373@vip.cybercity.dk

Fra : cybs

Dato : 15-10-02 21:32

"lars mjaaland" <lars@mjaaland.dk> skrev i en meddelelse news:3DAC0257.2090303@mjaaland.dk...
> [...]
> påvise en interresse for det fra andre end mig selv
> hvis du eller nogen i vennekreds/famile ville have glæde af sådan en

Hej Lars!

Du kender godt "alt.support.epilepsy" - ikke? Trine har ret i,
at du skal påvise trafik om emnet - men det behøver nu
ikke nødvendigvis at være i nyhedsgrupper - kunne osse
være på diverse message-boards - mon ikke netdoktor
har et?

Kigger jeg i google-groups er der mellem 4 og 12 meddelelser
pr. måned der nævner "epilepsi" i danske NG's - og en del
handler om dyr. Det er nok alt for lidt til at komme igennem med
gruppen, så prøv at kigge efter andre diskussionsforum'er
og spørg så der, om man ville foretrække en dansksproget
nyhedsgruppe, hvis den fandtes.

MVH

cybs

Fra : Anne Dorthe Friis Jo~

Dato : 16-11-02 21:17

Netdoktor har et udmærket debatforum om epilepsi -men aktiviteten er meget
varierende