MiniVigor 128
Fra : Steen

Dato : 14-10-02 22:01

Instalations cd søges, gerne kopi eller upload.

På forhånd tak
Steen

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 15-10-02 19:34

"Steen" <smn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Instalations cd søges, gerne kopi eller upload.
>
> På forhånd tak
> Steen

Kan driverne på http://support.draytek.com.tw/download/download.php bruges?

________________________
Jakob Houkjær
Jeg repræstenterer med dette indlæg ikke TDC Internet A/S

Fra : Steen

Dato : 15-10-02 22:01

"Jakob Houkjær" <agenten007@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ________________________
> Jakob Houkjær
> Jeg repræstenterer med dette indlæg ikke TDC Internet A/S

Den har jeg prøvet, men jeg kan ikke få den til at køre!

Steen

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 16-10-02 17:58

> Den har jeg prøvet, men jeg kan ikke få den til at køre!

Prøv under Kontrolpanel/Enhedshåndtering at fjerne den/de der hedder USB Rod
Hub som ligger under Universel Seriel Bus Controllere/USB Controllere og
genstart derefter computeren, hvorefter Windows vil finde modemmet igen.