Erstatning
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 14-10-02 17:34

Er der nogen der ved hvor man kan finde oplysninger om erstatning størrelse
i forbindelse med trafikulykke. 100% invalid ( erstatning efter gammel
regel) ?

Fra : Leonard

Dato : 14-10-02 20:09

"Jagtformidling.dk" <john@jagtservice.dk> skrev:

>Er der nogen der ved hvor man kan finde oplysninger om erstatning størrelse
>i forbindelse med trafikulykke. 100% invalid ( erstatning efter gammel
>regel) ?

Kommer vel anpå forsikringen?
- ulykkesforsikringer tegnes med forskellige beløbsstørrelser.

Hvis du mener efter en arbejdsskade eller et uheld, så spørg i
jura-gruppen, men jeg mener der står noget om det i
erstatningsansvarsloven.

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i RYK
http://ryk.dk