Humor og handicap livet som sådan
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 14-10-02 11:20

cybs skrev i en meddelelse.

Der gjore jeg vist en fejl igen det skule have værey
et helt nyt inlæg så jeg prøver igen..

> En hjemmeside har han også:

Fant jeg selv efter en kort søning ;)

> cybs
> - hov, det blev næsten et reklameindslag.......... Må strax
> skrive til Callahan og bede om procenter (-;

10 pocent er da ike for meget at forlane ;)

Men hvor går græsen for humuren for jer, hvad skal
der til før i bliver groft udtrukt godt gale i skralen eller
det modsate går helt ned med flaet?

kun et eksempel

en kamerat komer på besøg hos en svært handikapet der ryster
utrolit og har vanvittit ondt.
den handikapede spøger om kameraten vil hente ham noget apelsinjuce
men om han ike lige vil ryste den før han hæler op i kruset.
jo selfølelig da komer med kruset og stikker manen
den nye katon apelsinjuce og siger
hvis du lie holder den et øjeblik blivr den bedre rystet end
end nogen dillerman nogensine vile blive det

Sjov eller hvad?
ville den være iorden og hvad ville i føle hvis den var virklig?
man lære så læne man lever :)

En lile til sidst jeg har fået fra min ekskærse.

en alvorlit syg ung mand liger på hospitalet og skal have
taet nogle blodprøver men er utolit bange.
syeplejersken kommer og der går helt panik i manen.
han sier da til syeplejersken jeg gør det kun hvis jeg
får et kys på munen af dig.
hvad gjore hun tror i?

Histoien er faktisk virklig.

Ps. er der mon noen der kan fortæle mig hvordan jeg sæter
outlok op så den automaisk laver en stavkontrol.

Flemming Pedersen

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 14-10-02 20:00

"Flemming Pedersen" <fpkm@mail.tele.dk> skrev i melding

> [...]
> end nogen dillerman nogensine vile blive det
>
> Sjov eller hvad?
> ville den være iorden og hvad ville i føle hvis den var virklig?

Det kommer an på hvem som gjør dette. Selv har jeg en sykdom
som heter dystoni, og det kan blant annet medføre rykninger i
armer og ben. Nå er ikke dette så utpreget hos meg, men en del
med min sykdom har det sikkert mye slik. Jeg ville ikke ha tatt det
så alvorlig hvis det var en god venninne som gjorde det, som en vilt
fremmed. Nå er jo ikke mine venner slik at de kunne finne på å si
slike ting. Jeg syns at en slik oppførsel er "på kanten" av hva som
kan aksepteres. Jeg ville vel ha blitt litt såret hvis noen oppførte
seg slik.

Anne Lise Hovdal