ISDN Eicon Diva
Fra : Mikkel Dorph

Dato : 14-10-02 04:51

Kære gruppe

Jeg har søgt i nyhedsgruppen efter svar på følgende spørgsmål: Findes der en
driver til Eicon Diva når det skal køre under WIN XP og i såfald, hvor
findes den.

VH
Mikkel

Fra : Chr

Dato : 15-10-02 16:48

http://www.eicon.com/support/helpweb/software.asp

Fra : pq

Dato : 28-12-02 18:26

"Mikkel Dorph" skrev d. 14-10-02 04:51 dette indlæg :
> [...]
der en
> driver til Eicon Diva når det skal køre under WIN XP og i såfald, hvor

Hvis det er et eicon diva t/a isdn modem bliver det ikke supporteret af
eicon til xp.
jeg magler selv en driver,tdc siger man kan købe en driver i deres
butiker til 75dkr.
jeg har været i deres butiker,de kender ikke til denne driver men riger
tilbage til mig i næste uge.

http://www.kandu.dk/

Fra : Møller

Dato : 28-12-02 19:23

Den er ikke nødvendig, men gælder det styring af lokaltelefoner kan det
gamle normale program bruges hentes på Eicon.dk
mvh
Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-02 21:11

In article <R9lP9.15738$Hl6.1826020@news010.worldonline.dk>,
pq.news@kandu.dk says...
> Hvis det er et eicon diva t/a isdn modem bliver det ikke supporteret af
> eicon til xp.

Drop det driverræs og sæt det op som almindeligt modem (generic driver).
Opsætningen af TA'en klares med et terminalprogram med at@menu

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen