Ascon Eurit 20 manual søges.
Fra : Niels Aage Sørensen

Dato : 06-10-02 21:21

Hvor kan man skaffe en brugsanvisning
til ovennævnte ISDN telefon.
Jeg har ikke kunne finde noget på nettet.
Mvh Niels Aage

Fra : Cubus

Dato : 06-10-02 22:32

> Hvor kan man skaffe en brugsanvisning
> til ovennævnte ISDN telefon.
> Jeg har ikke kunne finde noget på nettet.
> Mvh Niels Aage

Kan en til Eurit 22 ikke bruges?

http://admin.lynweb.no/pdf/eurit22.pdf

Ellers prøv selv ordene

eurit 20 pdf

i Google. Jeg kunne dog kun lige få øje på en manual på finsk.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Marius Nilsen

Dato : 08-10-02 21:26

Cubus wrote:
> Kan en til Eurit 22 ikke bruges?

Nei. Den har en helt annen meny.

Swissvoice har overtatt produktansvaret for Ascom Terminal-produkter (Eurit
og Avena), og engelsk utgave av PDF finner du her:
http://www.swissvoice.net/pdf_manuals/manual_eurit20_english.pdf

Noen norsk/skandinavisk utgave av manualen er ikke å oppdrive elektronisk.

Dersom du (Niels Aage) mailer meg post-adressen din kan jeg sende deg en i
papirformat (på norsk), tror vi har en liten eske med slike på lageret.

Marius Nilsen
marius@bcs.no

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 06-10-02 22:46

On Sun, 6 Oct 2002 22:21:11 +0200, "Niels Aage Sørensen"
<Gimming@tdcadsl> wrote:

>Hvor kan man skaffe en brugsanvisning
>til ovennævnte ISDN telefon.
>Jeg har ikke kunne finde noget på nettet.
>Mvh Niels Aage

Til Niels Aage.
Jeg har lagt en Engelsk oversættelse op på :

http://haslev-data.dk/download/eurit20.zip

PS:

Velholdt og fejlfri ISDN telefon Ascom Eurit 20 sælges for
HBO 300 .

Evt. bytte med ikke operatørlåst Nokia Mobiltelefon.

Med venlig hilsen : John Boyschau - 4690.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-02 22:57

<john@boyschau.dk> wrote in message
> Velholdt og fejlfri ISDN telefon Ascom Eurit 20 sælges for

Da dette ikke er en markedsgruppe bør en sådan annonce placeres i
signaturen. Dit indlæg havde heller ingen signatur.

Køb og salg af effekter eller ydelser er off-topic herinde.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Niels Aage Sørensen

Dato : 07-10-02 23:01

> Hvor kan man skaffe en brugsanvisning
> til ovennævnte ISDN telefon.
> Jeg har ikke kunne finde noget på nettet.
> Mvh Niels Aage
>
> Hej John og I andre.
Tak for hjælpen, det var lige det jeg manglede.
Mvh Niels Aage