hjælp til at find Klitgaard
Fra : Nielsen

Dato : 06-10-02 03:39

Hej

jeg vil gerne ha' hjælp til at finde et måske gl. firma ved navn Klitgaard.

Det skulle være et sted hvor man kan købe legetøj til handicappet børn

Det jeg ved om firmaet er :

Klitgaard
Sanseteknik
Tlf. 40349661

Er der nogen som kan finde adr. og evt. nyt tlf. på det ??
så vil jeg blive meget glad.

--
Mvh. Nielsen
Svar kun i NG, ikke over Mail.

Fra : Sara Lee Olsen

Dato : 06-10-02 08:14

"Nielsen" <dur@ikke.dk> wrote in message
> Hej
Klitgaard.
> Sanseteknik
> Tlf. 40349661
blive meget glad.

Jeg fandt dette ved at søge på Klitgaard sanseteknik i www.google.com:

Klitgaard Sanseteknik
Silkeborgvej 16
8620 Kjellerup
0045 86881961

mvh.
Sara Olsen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-10-02 08:35

Sara Lee Olsen skrev:
> Klitgaard Sanseteknik
> Silkeborgvej 16
> 8620 Kjellerup
> 0045 86881961

Jeg tror ikke at den er 100% sikker...
På Silkeborgvej 16 siger www.krak.dk at der bor en "Bo Nielsen"

Måske firmaet ikke eksisterer mere...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-10-02 10:50

In an article of 6 Oct 2002 Søren C. Fischer wrote:

> Jeg tror ikke at den er 100% sikker...
> På Silkeborgvej 16 siger www.krak.dk at der bor en "Bo Nielsen"

Man kan vel altid prøve at ringe til dem...

--
Uffe Holst

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-02 14:03

Som svar på skriblerier forfattet af Søren C. Fischer

> Jeg tror ikke at den er 100% sikker...
> På Silkeborgvej 16 siger www.krak.dk at der bor en "Bo Nielsen"

I følge Krak bor jeg heller ikke i mit eget hus - flyttede ind sommeren
2000 - såehhh

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Henrik Larsen

Dato : 06-10-02 16:42

> [...]
> Sanseteknik
> Tlf. 40349661
>
> Er der nogen som kan finde adr. og evt. nyt tlf. på det ??

Tror det bliver meget svært den kan ikke findes på www.krak.dk og heller
ikke på www.degulesider.dk jeg har forsøgt.

Og ved at søge på www.google.com kom jeg frem til flg. link
http://medizin.li/_mt_index/_kl/kl_000018774.html hvis du følger det link,
så får du en adresse, men undersøger du så hvem der bor på adressen ja så er
det ikke klitgaard sanseteknik (men du har jo lov til at prøve).

--
Henrik Larsen
dsl53373@vip.cybercity.dk

Fra : T. Andersen

Dato : 07-10-02 09:53

"Nielsen" <dur@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> jeg vil gerne ha' hjælp til at finde et måske gl. firma ved navn
Klitgaard.

> Det skulle være et sted hvor man kan købe legetøj til handicappet børn

Kan du skrive lidt mere om hvad / hvilken type legetøj du søger så kan vi
måske hjælpe dig med at lede efter firmaer. Har du forhørt dig hos Center
for Kommunikation
i dit Amt.

Med venlig hilsen

T. Andersen

Fra : Nielsen

Dato : 13-10-02 00:37

"T. Andersen" <post@til_mig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske hjælpe dig med at lede efter firmaer. Har du forhørt dig hos Center

Hej T.A.

Nej det kan jeg ikke, men jeg tror at noget der ryster kan bruges.....
Vi vil prøver om vi ikke kan gi' vores dreng noget andet, han vil næsten kun
sidder med en avis og vende den om og om igen.

--
Mvh. Nielsen
Svar kun i NG, ikke over Mail.