Lilo boot BeOS
Fra : Henry Lerche

Dato : 05-10-02 20:04

Hvordan sætter jeg Lilo op til at boote BeOS ?

Fra : Sv-e

Dato : 06-10-02 10:31

Hej
Hvad med at sætte BeOs op til at botte, kan gøres ved at skrive bootman
i en terminal, følg pilene

vh
Sv-e

Fra : Henry Lerche

Dato : 06-10-02 13:25

Jeps det er alt sammen godt nok, men jeg har installeret Win ME, Lycoris
desktop LX, Lindows og BeOs på samme maskine. Problemet er at Bootman ikke
kan finde den enl Linux distri, derfor valgte jeg ikke at installere Bootman
til BeOS og ville så anvende Lilo i stedet.
problemet var så bare at den ikke kunne finde BeOS.
Men efter en del forsøg er det lykkedes at rette lilo.conf så den virker,
der skulle blot tilføjet følgende.

other=/dev/hda7
label=BeOS_5.0_pro

Og så kører det så jeg nu kan boote mellem 4 forskellige OS