Det sorte hul
Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-10-02 18:24

Ja endnu engang....

Lige som man tror at man er kommet ud af det sorte hul, ja så ryger man ned
i det igen, efter i 2 uger kun at havde haft 6 epileptiske små anfald fik
jeg for første gang i mit liv torsdag aften 6 små kramper (mega surt). I går
fredag i gen 6 små kramper, og idag har jeg 90% af dage holdt til i sengen
og kun brugt computeren i ca. 2 timer, det er surt, i sær når man ikke kan
andet.

Ud over min epilepsi har jeg desværre også en essientiel tremor (familær
rysten) på hænder + ben, hvilket betyder at jeg næsten ikke kan gå, så i
forvejen er jeg for det meste bundet til at ligge i min seng.

Og kan man få hjælp fra kommunen nææ, de siger at jeg ikke er syg nok til at
få hjælp. Det er det værste at man ikke kan komme ud.

Andre der har prøvet det samme...

PS.
Det skal lige siges at jeg er ved at søge kørestol og ansøgningen er sendt
til sociallægen i kommunen (Odense for en oplysning) . Håber snart at få et
svar det er surt ikke at kunne foretage sig noget.

--
Henrik Larsen

Fra : Robert Petersen

Dato : 05-10-02 18:30

tjaaaa ? Surt... min far fik oprindeligt kun tilkendt 50 % invalide pension,
men efter at fået lægerne på Gentofte Sygehus til at kontakte Kommunen
(Vallø) fik han lige pludselig 100 %, så har du prøvet via lægerne ? nogle
gange hjælper det

Hilsen Robert
The site about Lymphangiomatosis and Gorham's Vanishing
Visit http://home20.inet.tele.dk/gorhams/

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-10-02 18:46

> tjaaaa ? Surt... min far fik oprindeligt kun tilkendt 50 % invalide
pension,

Jeg får mellemste førtidspension, er ved at søge højste

> men efter at fået lægerne på Gentofte Sygehus til at kontakte Kommunen
> (Vallø) fik han lige pludselig 100 %, så har du prøvet via lægerne ? nogle
> gange hjælper det

Mine læger siger at i Odense skal man henvende sig til kommunen og så
henvender kommunen sig til ens læge(r)

--
Henrik Larsen

Fra : lars mjaaland

Dato : 05-10-02 23:16

surt show
jeg fik sel vet anfald torsdag i sidste uge -et af de rigtig store der
efterlod mig bevidstløs i en time
jeg arbejder for tiden hårdt på at få en plads på Filadelfia
(www.filadelfia.dk) Danmarks eneste og dermed også største og bedste
specialhospital for epileptikere
MHT til ine problemer med kommunen
tag kontakt til områdekontoret for Fyn under handikapforbundet de har
ikke mindre end 20 knaldhamremig dygtige bisiddere der ikke laver andet
end at hjælpe os nå vi har vanskeligheder med de forskellige myndigheder
:-\ 1/2Lars

Fra : Henrik Larsen

Dato : 06-10-02 16:25

> jeg fik sel vet anfald torsdag i sidste uge -et af de rigtig store der
> efterlod mig bevidstløs i en time

Det er surt når man får så store anfald.

> (www.filadelfia.dk) Danmarks eneste og dermed også største og bedste
> specialhospital for epileptikere

Håber at det lykkedes for dig.

> [...]
> ikke mindre end 20 knaldhamremig dygtige bisiddere der ikke laver andet
> end at hjælpe os nå vi har vanskeligheder med de forskellige myndigheder

Tror at jeg prøver at kontakte dem i den kommende uge, kan man også bruge
dem når man skal til læge/speciallæge??

PS.
Husk at citere under det du svarer på, så er det nemmere at finde ud af.

--
Henrik Larsen
dsl53373@vip.cybercity.dk

Fra : lars mjaaland