Pseudo arthrose
Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-10-02 21:21

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde info om pseudo arthrose
(ryg-lidelse)? Jeg har lovet en veninde at finde noget om dette på
nettet, men det er sværere end som så.....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 04-10-02 21:24

Karsten Jensen skrev:

>Er der nogen der ved hvor jeg kan finde info om pseudo arthrose

Google gav ca. 900 hits.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-10-02 10:55

On Fri, 04 Oct 2002 22:24:03 +0200, Kaj Svenningsen
<newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>Google gav ca. 900 hits.

- nu glemte jeg måske lige at fortælle at den information jeg skal
finde SKAL være på dansk da min veninde IKKE kan engelsk. Senere har
jeg dog fundet ud af at det vist staves 'artrose'.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org