APM 1.2 v. 9.33 :: Xworkplace 0.9.20
Fra : Søren Grønning

Dato : 04-10-02 11:55

Jeg har et lille problem med Xworkplace 0.9.20, der ikke kan lukke
ordentligt ned med APM power-off, gennem Xshutdown.

APM driver versionen er 9.33 hvilket er lig med APM 1.2.

Det pudsige er, at "button soft power off", det at slukke maskinen på
powerknappen på kabinettet, virker helt upåklageligt, hvilket får mig til at
tro der er sket ét eller andet rod gennem mine løbende opgraderinger af
Xworkplace fra caversion 0.9.15 --> 0.9.20, der har forårsaget denne
opførsel....

Er der eventuelt andre her, der har oplevet noget lignende?

Mvh,

Søren Grønning