Disseminated Lymphangiomatosis.. siden er ~
Fra : Robert Petersen

Dato : 03-10-02 21:38

Hej med jer.....

Hvis nogle skulle have lyst til en kigger, og gerne lidt kritik..så tjek
lige denne link...
http://home20.inet.tele.dk/gorhams/

På forhånd tak

Robert--
Visit http://home20.inet.tele.dk/gorhams/

Fra : lars mjaaland

Dato : 03-10-02 23:37

det er godt at se at nogen kan og nogen gider
keep up the good work
god vind til hele familien
:-\ 1/2Lars

Fra : lars mjaaland

Dato : 03-10-02 23:42

en lille teknisk komentar:
fotos bø komprimeres og gemmes i JPG-format
GIF-formatet er bedst til grafik tegninger etc.

Fra : Robert Petersen

Dato : 05-10-02 08:16

Okay... vil lige tænke over det....... programmet har selv valgt hvilkent
format det skulle gemmes i.. skal lige finde ud af hvor jeg ændrer det
Robert

Fra : Mr. X

Dato : 04-10-02 00:34

"Robert Petersen" <veng@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.....
>
> Hvis nogle skulle have lyst til en kigger, og gerne lidt kritik..så tjek
> lige denne link...
> http://home20.inet.tele.dk/gorhams/

Hvornår kommer den danske udgave???????????????

Fra : Robert Petersen

Dato : 05-10-02 08:14

tjaa... da der kun er cirka 200 tilfælde i verden.. heraf cirka 3 i
Danmark.. Jeg ved ikke rigtig om den skal laves som dansk..... måske om et
par måneder... når jeg får tid *S*
Robert

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 04-10-02 09:15

Robert Petersen skrev:
> Hvis nogle skulle have lyst til en kigger, og gerne lidt kritik..så
> tjek lige denne link...
> http://home20.inet.tele.dk/gorhams/

Here we go again *suk*
Synd, at du ikke følger gruppen lidt mere... Så ville du vide, at der
netop har været lidt debat om om det uhensigtsmæssige i at poste opslag
her i gruppen (det er simpelthen ikke ønsket).

Så smut du over i disse to:
Ris/ros/kritik : dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
Opslag: dk.opslag.*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Robert Petersen

Dato : 05-10-02 08:13

kære Søren.. min egen lille internet politi helt !!
Dybt godnat at du gider at komme med en kommentar som den !
Det er forvejen meget begrænset med indlæg herinde....
here we go again *suk* and i don´t care about ham søren fyren

Robert

Fra : P.C.

Dato : 05-10-02 08:55

Hi.

> [...]
> Det er forvejen meget begrænset med indlæg herinde....
> here we go again *suk* and i don´t care about ham søren fyren

Nemlig ; oplysning og viden ikke at slå andre brugere med mere eller mindre
selvopfundne regler for reglernes skyld ,må være hvad det handler om.
Jeg vil sige som andre , "keep up the good work".
P.C.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-10-02 18:16

> "Robert Petersen" <veng@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

Både og, det kommer jo an på om folk har noget på hjertet, det er jo ikke
alle der vil ud med det de har problemer med.

Jeg kender selv til det... :)

> [...]
> selvopfundne regler for reglernes skyld ,må være hvad det handler om.
> Jeg vil sige som andre , "keep up the good work".

Der findes nyheds grupper til dette, men hvorfor ikke sætte siden ind i sin
signatur?? så er der ikke nogen der vil brokke sig, af det jeg ved af...

--
Henrik Larsen

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-10-02 18:27

> Der findes nyheds grupper til dette, men hvorfor ikke sætte siden ind i
sin
> signatur?? så er der ikke nogen der vil brokke sig, af det jeg ved af...

som tillæg hedder gruppen