Team OS/2 DK-repræsentant på Warpstock Eur~
Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-09-02 21:51

Jeg har som webmaster for teamos2.dk modtaget nedenstående invitation
(+PDF-fil)
Hvis der er nogen som skal til Warpstock Europe 2002 blandt medlemmer
af Team OS/2 DK så kan det måske have interesse?
Eller hvis Team OS/2 Aalborg atter i år tager af sted?

Mvh
Knud

---- meddelelse fra Warpstock Europe ----
Dear Sir/Madam,

I'm pleased to hereby invite you to the Warpstock Europe 2002 event,
at the special non commercial exhibitor hall you are able to present
your shareware program, or usergroup.

hereby enclosed you find the non commercial Exhibitor information.

With Regards
Bart van Leeuwen
Warpstock Europe 2002

(See attached file: noncommercialagreement.PDF)

--
Software & shareware for OS/2 & Windows: http://berggreen.dk
Member of Team OS/2 Denmark: http://www.teamos2.dk

Fra : Jacob Hansen

Dato : 30-09-02 10:07

Hej,

> [...]
> af Team OS/2 DK så kan det måske have interesse?
> Eller hvis Team OS/2 Aalborg atter i år tager af sted?

Selvfølgelig skal Team OS/2 Aalborg til Warpstock igen i år.

Men jeg synes ikke rigtigt at den PDF-fil er attached nogle steder ?

Jacob Hansen
Team OS/2 Aalborg

Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-09-02 21:10

On Mon, 30 Sep 2002 11:06:55 +0200, "Jacob Hansen" <jah@dator.dk>
wrote:

>Selvfølgelig skal Team OS/2 Aalborg til Warpstock igen i år.

Det glæder mig at høre

>Men jeg synes ikke rigtigt at den PDF-fil er attached nogle steder ?
Nej, den sender jeg pr. email - skriv lige til webmaster(at)teamos2.dk
så jeg ved hvor jeg skal sende den.
Hvis I i Team OS/2 Aalborg beslutter sig for at repræsentere Team OS/2
Danmark så er det helt fint for mig, men for god ordens skyld så må vi
nok lige have tilsagn fra teamere udenfor Aalborg

Mvh
Knud