HF på fjernundervisning
Fra : Helle Nielsen

Dato : 29-09-02 09:22

Hejsa.

Jeg så engang en side med fjernundervisning hvor man kunne tage noget
undervisning i HF fag. Det vil jeg gerne men jeg kan bare ikke huske
adressen. Jeg er interesseret i hf fag som dansk, matematik, engelsk osv -
IKKE edb!
Er der nogen her inde der ved hvad adressen er?

Hilsen Helle

Fra : alice_trauelsen

Dato : 29-09-02 10:07

Hej Helle
Jeg har 2 link, og har fjernundervisning på begge og kan varmt anbefale
dem. Det er http://www.netskole.dk/ og http://www.kvuc.dk/ Jeg håber du
kan bruge dem.

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-10-02 05:36

http://vucnet.dk/Fjernuv/

Fra : elsborg1

Dato : 23-12-02 20:39

Kære Helle.

Den bedste fjernundervisningsprotal til Hf-enkeletfagsundervisning er
www.hf-netskole.dk

Her kan du både deltage i Chat, modtage nyhedsbreve, deltage i forum
samt sende og modtage opgaver og have din egen sms-funktion.

http://www.kandu.dk/