BeOS og netexpress
Fra : doomski

Dato : 28-09-02 12:59

Halløj folkens

Er der nogen, der ved om Boomtown/Netexpress ADSL burde virke med BeOS?

Jeg har ingen router, så det må blive noget pppoe og jeg har også
installeret pppoe fra bebits.com og prøvet med diverse indstillinger, men
jeg får hele tiden "Modem cannot connect (NO CARRIER)".

-doomski

P.s.: Jeg er totalt newBe
P.p.s.: Findes der et dansk BeOS community (andet end her) med nogle forums
og faqs osv.?

Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-09-02 09:43

doomski wrote:

> [...]
> installeret pppoe fra bebits.com og prøvet med diverse indstillinger, men
> jeg får hele tiden "Modem cannot connect (NO CARRIER)".

Nope.. jeg har "Bredbånd" ADSL, egen router. Det virker fint, men jeg
har ingen erfaring med PPPoE.

> P.s.: Jeg er totalt newBe
> P.p.s.: Findes der et dansk BeOS community (andet end her) med nogle forums
> og faqs osv.?

Ikke noget Dansk, så vidt jeg ved, men prøv:

http://www.betips.net
http://www.begroovy.com