Mon der er nogen der har det som mig
Fra : Charlotte

Dato : 26-09-02 19:06

Hejsa....

håber bare at få lidt respons... sidder langt langt væk fra min kæreste og
græder... Jeg savner ham, ved han er sammen med nogle han kender... vil ikke
sige jeg er jaloux, men jeg føler mig udenfor... så uendeligt udenfor... har
bare lyst til at snakke lidt, med nogen, der ikke kender mig...

Knus

Fra : dkwM327

Dato : 27-09-02 09:53

"Charlotte" skrev d. 26-09-02 19:06 dette indlæg :
> [...]
udenfor... har
> bare lyst til at snakke lidt, med nogen, der ikke kender mig...

Efter hvad jeg kan forstå af dit meget korte indlæg, er du nede i noget
der ligner et hul,
hvor du føler dig ensom og forladt.

Hvis jeg har ret i dette, er det nok rigtigt at kontakte nogen der kan
give dig et "kærligt spark
i rumpetten", så du kommer op over kanten af hullet.

Du vil måske selv synes at det gør ondt, og det gør det da også lige i
øjeblikket,
men det hjælper altså når nogen vil give en ærlig tilbagemelding, som er
lagt an på at hjælpe andre, og i dette tilfælde dig: - I stedet for at
"lægge et plaster på såret" eller forsøge at få dig til
at glemme din sorg et øjeblik, for at den så kan udvikle sig med tiden,
så du senere får den
tilbage med "påskrevne renter".

Du er sikkert ung, så derfor er det tiden for dig at udvikle dig fra i
dag, så du undgår et dårligt liv, med en masse situationer som den
nuværende, samt en masse som meget let kan blive meget værre.

Hvis du synes om mit ærlige svar til dig, og du er helt oprigtig opsat
på at komme videre så du har gode chancer for at få et godt og lykkeligt
liv, så er det , - efter min mening og livserfaring– den vej du skal gå.

Og mangler du mere ærlig hjælp, så er du velkommen til at kontakte mig
mere direkte pr. e-mail : steen.hansen@dk2net.dk. da muligheden for at
jeg vender tilbage til denne kanduside er meget lille p.g.a. at jeg er i
gang med mange opgaver .

Jeg ser frem til at høre fra dig.

De bedste hilsner
Steen Hansen

http://www.kandu.dk/

Fra : nette_7470

Dato : 30-10-02 18:56

> [...]
udenfor... har
> bare lyst til at snakke lidt, med nogen, der ikke kender mig...

Nu kender jeg ikke helt din situation og ved heller ikke hvorfor eller
hvor længe du skal være væk fra din kæreste, men jeg kan serdeles godt
følge dig, jeg selv har en kæreste der rejser meget og har også været i
udlandet i 12 mdr. Det jeg siger er ikke at det er det samme, men jeg
ved godt det kan være svært, at skulle undvære sin kæreste...
Men et godt råd er; det er meget vigtig at du kommer ud og ser andre
mennesker og det er ligeledes meget vigtig at du "bruger" dine venner,
når du føler det er allerværst - du må bare for guds skyld ikke sidde
alene hjemme og "kun" tænke på ham, så rissikere du at lukke øjene for
alle de andre positive ting i din verden....
Men fortæl ham endlig når i snakker sammen, at du tænker på ham og
savner ham - det er okay at savne et andet menneske, - når bare man ikke
gør sig afhængig...

HUSK du er også et helt menneske uden ham

Håber der var lidt du kunne bruge og du er altid velkommen til at skrive
hvis du får lyst til at snakke mere

Hilsen nette.

http://www.kandu.dk/