KOde til isdn telefon
Fra : Foldbjerg

Dato : 25-09-02 12:34

Jeg er blevet den heldige ejer af en DeTeWe Euromaster ISDN-telefon, som
jeg har været meget glad for. Jeg har fået telefonen foræret (brugt)
uden manual eller lignende. Jeg er desværre kommet til at spærre den med
en kode, hvilket gør at jeg ikke kan bruge den. Jeg ved ikke hvordan jeg
har gjort og kender derfor ikke koden.

Er det muligt at lukke den op uden at kende koden?

Hvilken kode skal så bruges eller hvor kan jeg få den oplyst.

Med venlig hilsen

Poul-Erik Foldbjerg

pef@jyde.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Foldbjerg

Dato : 25-09-02 13:11

Til Starup.

Tusind tak forhjælpen og DET HUTIGE SVAR. Det virkede bare.

Med venlig hilsen

Poul-Erik Foldbjerg

http://www.kandu.dk/