Adresse & på SR-Bistands.?
Fra : Rio

Dato : 25-09-02 11:09

SR-Bistands sociale og juridiske rådgivning
Jeg har deres hjemmeside på en adresse fra Lotte, men der er ikke e-mail,
eller tlf. nummer.? er der en som har det.
Kurt.

--
Enlig Far,Psykisk/Fysisk & økonomisk mishandlet af forsmåede kvindelige
sagsbehandlere på Valby Social & Sundhedskontor,bedraget i 4 år for

Fra : Leonard

Dato : 25-09-02 12:45

"Rio" <rio@tdcspace.dk> skrev:

>SR-Bistands sociale og juridiske rådgivning
>Jeg har deres hjemmeside på en adresse fra Lotte, men der er ikke e-mail,
>eller tlf. nummer.? er der en som har det.

Kan jeg ikke hjælpe med, kun konstatere at det er almindelig og meget
dårlig fejl på en hjemmeside.
Er der heller ikke en kontakt-formular?

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i RYK
http://ryk.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 25-09-02 13:39

http://www.sr-bistand.dk? Der står da et telefonnummer allerøverst.

--
Uffe Holst

Fra : lars mjaaland

Dato : 25-09-02 14:37

prøv at klikke på knappen "kontakt" nest nederst til venstre
1/2Lars

Fra : Lotte M

Dato : 25-09-02 14:45

"Rio" <rio@tdcspace.dk> skrev :
> SR-Bistands sociale og juridiske rådgivning
> Jeg har deres hjemmeside på en adresse fra Lotte, men der er ikke e-mail,
> eller tlf. nummer.? er der en som har det.

Snippet fra SR's hjemmeside:

SR-BISTAND
Sortedam Dossering 5C
2200 København N

Åben rådgivning Mandag - torsdag kl.13 -15.30
Tlf-tid: Mandag - torsdag kl. 10 - 15 Fredag kl. 10 - 14.30
Tlf: 35 39 71 97 . Fax: 35 36 63 95

SR kan kontaktes via formularen på
http://www.sr-bistand.dk/Kontakt.htm
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : N/A

Dato : 26-09-02 23:54

Fra : cybs

Dato : 26-09-02 23:54

"lars mjaaland" <lars@mjaaland.dk> skrev i en meddelelse news:3D9207C9.2090303@mjaaland.dk...
> prøv denne:
>
> ulo@sr-bistand.dk (klippet fra sidens kildetekst -source)
> 1/2Lars

Jeps - jeg har også mailet med dem inden for den sidste måned,
via kontaktformularen. Tog dem en uges tid at svare.

Det var i øvrigt vedrørende en service de tidligere har
reklameret med: "Jobform", som var hjælp til at finde
skånejob og lignende - specielt henvendt til fysisk handi-
cappede. Jeg mailede, fordi jeg ikke længere kunne
finde noget om det på hjemmesiden - og de svarede, at
de ikke længere yder denne service )-:

mvh

cybs