Driver til AVM ISDN Controller A1
Fra : Henning

Dato : 22-09-02 10:04

Hej Ng.

Jeg mangler en driver for at kunne gå på nettet fra min bærbare. Jeg har et
AVM ISDN-controller PCMCIA A1 version 2.

Kan nogen hjælpe med en driver eller et godt link ???
Tak

Henning

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 14:05

"Henning" <maegaard@mail.dk> wrote in message

> [...]
et
> AVM ISDN-controller PCMCIA A1 version 2.
>
> Kan nogen hjælpe med en driver eller et godt link ???

Du kan prøve at søge på www.google.com

Det er lidt svært at hjælpe med noge, når du ikke nævner OS

Fra : Henning

Dato : 22-09-02 15:17

sorry Win 98

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-02 15:58

> sorry Win 98

Har du prøvet http://www.avm.de/en/index.php3 ?

Har lige været inde under download.. der ligger den vist til fri
afbenyttelse