Ascom Ascotel 2030 i4
Fra : Thomas Jensen

Dato : 21-09-02 21:37

Hej,

Kan man sevl programmere et Ascom Ascotel 2030 i4?
Modtager gerne kommentarer og PC kommunikationsprogram på nedenstående
adresse.
Hvis der er nogen der her en manual som PDF vil jeg også gerne have fingrene
i den.

Mvh
Thomas Jensen
tkjSSLLEETT@tdc-broadband.dk

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 22-09-02 13:04

Også jeg, hvis du finder en

/ Steffen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-09-02 22:15

Det er åbenbart ikke så hemmeligt, til forskel fra andre kan
systemmanualerne downloades fra deres website, den er bare så smæk fuld af
døde links et det alligevel ikke er så let.

Jeg har fundet brugsanvisningen på engelsk her:
http://www.partneris.lt/files/2020-2030.pdf

900 sider, og printeren tager 12 sider i minuttet, bub bub bub, det bliver
det meste af en formiddag...

Jeg har dog ikke fundet PC kommunikations programmet endnu, men jeg tror
heller ikke det er noget det holder tæt til kroppen, programmet til den nye
200 model man også hente on-line. (Hvis nogen har det til 2030, så link
eller mail lige - please!!!)

Mvh
TKJ

Fra : pkl

Dato : 24-09-02 16:57

"Thomas Jensen" skrev d. 21-09-02 21:37 dette indlæg :
> [...]
> adresse.
> Hvis der er nogen der her en manual som PDF vil jeg også gerne have

Du kan konfigurere centralen med Hyper-terminal.

http://www.kandu.dk/