AutoCAD 2D
Fra : Anders Bengtson

Dato : 21-09-02 14:35

Hej
Er der nogen der udbyder kurser for selvlærte AutoCAD brugere. Jeg mener at
være en habil konstruktør i ACAD 2D, men mangler en masse i tegneregler +
tips og tricks.
Mvh
Anders Bengtson

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-09-02 14:32

Anders Bengtson skrev:

> [...]
> Er der nogen der udbyder kurser for selvlærte AutoCAD brugere. Jeg
> mener at være en habil konstruktør i ACAD 2D, men mangler en masse i

Cadskolen.dk kunne være et bud.

--
Kurt Lund

Fra : stephen frederiksen

Dato : 22-09-02 22:46

nu kommer det også an på din grunduddannelse
træ,sten,jern der vil være forskelle i tegne metode for hvert fag
men send bare med nogle spørgsmål til mig så skal jeg nok banke noget
sammen til dig.

stephen