Ufrivillige bevægelser? Ukontrollerte lyde~
Fra : Uffe Richter

Dato : 19-09-02 11:50

Ufrivillige bevægelser?
Ukontrollerte lyde?
Rastløs?

Har du selv,
eller kender du nogen
som har disse problemer?

Voksne Tourette Gruppen: http://www.web66.dk/tourette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-09-02 11:52

"Uffe Richter" <richter@web66.dk> writes:

Så er det vist ved at være nok med reklameindslag fra dig.

/Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-09-02 13:21

Uffe Richter skrev:

>Ufrivillige bevægelser?

Har du sat dig ind i TDC's regler for kunders overholdelse af
netiketten?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 19-09-02 15:12

"Uffe Richter" <richter@web66.dk> skrev :

> Voksne Tourette Gruppen: http://www.web66.dk/tourette

Uffe, hvis du _deltager i debatten_ , har du lov at "reklamere" for
hjemmesiden i din signatur - du har 4 linjer a 72 tegn at boltre dig på.

Jeg kan se du poster med Outlook Express 6. OE6 kan indsætte
signaturen automatisk (Funktioner > Indstillinger > Signatur). Signaturen
vil ikke være 100% ok, da der mangler et mellemrum, men den er
accepteret i dk-hierarkiet, hvorimod hjemmelavede signaturadskillere,
som din "--------------------------------------------" er "forbudt".
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-09-02 19:58

"Uffe Richter" <richter@web66.dk> wrote in message
> Ufrivillige bevægelser?
De ufrivillige bevægelser jeg har skyldes Essentiel Tremor også kaldet
rysten

> Ukontrollerte lyde?
Dem har jeg dog ikke

> Rastløs?
Er jeg pga. min epilepsi

> Har du selv,
Så ja jeg har det selv

> eller kender du nogen
Og kender mange

> som har disse problemer?
Med de problemer

Uffe bare for at sige det man behøver ikke have Tourette for at have de
symptomer, så skulle jeg have det, hvilket jeg ikke har.

//Wheel

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-09-02 20:00

> Uffe bare for at sige det man behøver ikke have Tourette for at have de
> symptomer, så skulle jeg have det, hvilket jeg ikke har.
>
> //Wheel

Beklager men skulle lige sige min mening, håber det ikke gør noget
(Trine, Kaj, Lotte M)

//Wheel

Fra : Lotte M

Dato : 20-09-02 20:49

"Henrik Larsen" <ratcom_wheel@hotmail.com> skrev :

> Beklager men skulle lige sige min mening, håber det ikke gør noget
> (Trine, Kaj, Lotte M)

Du skal da ikke beklage. Gruppen er beregnet til dialog og du
kommenterer UR's indlæg - det er helt ok.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-09-02 10:54

> Du skal da ikke beklage. Gruppen er beregnet til dialog og du
> kommenterer UR's indlæg - det er helt ok.

Tak Lotte

For, nu har jeg set en del til UR's indlæg og syndes at de er OT efter
hånden, det er jo ikke nødvendigt at skulle blive ved med at reklamere for
sin hjemmeside som han gør, jeg tror nok de fleste af os har fattet
budskabet selv om jeg har svært ved det.

Jeg vil da med det samme lige sige at jeg selv har en hjemmeside men vil
helst ikke offentlig gøre den da den er under en kraftig ombygning.

//Wheel