En lille solstråle.
Fra : Annika Pedersen

Dato : 12-09-02 21:36

Ja, måtte lige dele min glæde med jer.
D. 5. aug. var jeg på kommunen for at søge om den høje
pension, og fik at vide at det ville tage ca. 3 måneder
inden jeg ville få svar om jeg kunne få den forhøjet fra den
mellemste.

Idag kommer posten så med et brev om at der d. 27. aug. er
blevet besluttet at jeg får den høje fra 1. sept.
DET var da en hurtig belandling.

Så her er jeg en lille glad solstråle :)
(Jeg har vist været heldig med mine pensionsbehandlinger.
Dengang jeg søgte om den mellemste gik der ikke ret mange
måneder hellere)

Vil krydse fingre for jer der har andre sager ude.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Ally

Dato : 12-09-02 23:35

Hej Annika!

>Ja, måtte lige dele min glæde med jer.

[SNIP]

Først tillykke med resultatet af pensionsbehandlingen!

Dernæst: Jeg har lige læst din hjemmeside og din sygehistorie. Rigtig
spændende læsning, og flot hjemmeside. Det er sjældent, man finder en
så informativ hjemmeside. Personligt har jeg først nu hørt om Morquio.

Jeg stødte lige på et par fejl, som jeg lige ville gøre dig opmærksom
på. Under "Side 3" i beskrivelsen er et link, hvor man kan se nogle
resultater grafisk. Dette link virker ikke. Derudover er der et link
til din Vela kontorstol, som heller ikke virker (under hjælpemidler).
Under kørestol (igen under hjælpemidler) virker linket til InvaCare
ikke.

Jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på de små fejl. Det er ellers
en rigtig spændende hjemmeside. Jeg tror, jeg har læst det hele, for
du har en meget personlig måde at skrive på

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Annika Pedersen

Dato : 12-09-02 23:45

> [...]
> til din Vela kontorstol, som heller ikke virker (under hjælpemidler).
> Under kørestol (igen under hjælpemidler) virker linket til InvaCare

UPS UPS & UPS - det bør kunne gøre det for idag ;)
Nej, tak for det, har åbenbart ikke lige rettet op sidste gang alt blev
smidt op - det må blive rettet.
Tror dog jeg vil være så grov at vente til min nye version kommer op (er
ikke i humør til det lige for tiden vil jeg dog indrømme)

Dejligt at nogle (åbenbart) læser alt det "bras" man kan finde på at lægge
på nettet ;)

Tak igen.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Ally

Dato : 13-09-02 00:03

>Nej, tak for det, har åbenbart ikke lige rettet op sidste gang alt blev
>smidt op - det må blive rettet.

Hehe... dengang jeg havde en hjemmeside havde jeg masser af den slags
fejl. Det er især krævende, når man linker til eksterne sites, for de
har det med at flytte rundt på deres sider eller nedlægge dem.

>Tror dog jeg vil være så grov at vente til min nye version kommer op (er
>ikke i humør til det lige for tiden vil jeg dog indrømme)

Så pyt da Det vigtigste er jo også, at teksten er der.

>Dejligt at nogle (åbenbart) læser alt det "bras" man kan finde på at lægge
>på nettet ;)

Helt sikkert. Da jeg havde en hjemmeside, elskede jeg at få respons.
Det skete dog sjældent Det er absolut ikke "bras", det du har
oppe. Jeg er OCD-ramt... eller har været, da jeg ikke er så tynget af
det mere. Derfor går jeg meget op i at læse om andres sygehistorier.
Man går nok mere op i den slags, når man selv har været igennem nogle
ting

>Tak igen.

Så lidt så lidt!

De venligste hilsener