Hjælp til køb af støvsuger :)
Fra : Kim Christensen

Dato : 12-09-02 09:19

Jeg er kørestolsbruger og kæmper derfor med at støvsuge hver dag. Nu
ser jeg så at Electrolux har lavet en selvkørende støvsuger og strax
tænker jeg, det kan være man kan få hjælp af kommunen til at købe
sådan en :)

Er der nogen som kender reglerne ang. det? Det vil jo kunne betyde at
jeg ikke vil få behov for at få hjemmehjælp, som jeg ellers vil til og
søge...

/Kim
P.s
Hvis nogen vil vide mere om vidunderet kan det læses her :
http://trilobite.electrolux.dk/

Fra : Marianne Larsen

Dato : 17-09-02 18:44

"Kim Christensen" <mesleepy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Kim
> P.s
> Hvis nogen vil vide mere om vidunderet kan det læses her :

Hej.

Hvis du skal have mulighed for at få bevilliget en støvsuger, skal du søge
den som et forbrugsgode, men der skal være en helt speciel grund til at få
en støvsuger bevilliget. Det er din sagsbehandler/terapeut, der vurderer om
din sag er speciel nok til sådan en støvsuger, som du kunne tænke dig. Det
er selvfølgelig - ligesom så meget andet - meget forskelligt fra kommune til
kommune. Jeg synes du skulle prøve at udfylde et ansøgningsskema og så se -
det kunne jo være, at du var heldig.

Marianne

Fra : oz1hmx

Dato : 11-10-02 15:11

"Kim Christensen" skrev d. 12-09-02 09:19 dette indlæg :
> [...]
>
> /Kim
> P.s
> Hvis nogen vil vide mere om vidunderet kan det læses her :

Du kan få et nettilbud på Trilobite på:
http://www.trilobite.dk

Hilsen Søren

http://www.kandu.dk/