Hjælp til afskaffelse af chikaner i XP
Fra : Kothoga

Dato : 09-09-02 20:49

hejsa...
Jeg har netop erhvervet mig xp, og det hele er installeret osv. men men
men.. De informationer der hele tiden irriterer mig i mit arbejde, om at der
ikke er tilstrækkelig diskplads ville jeg meget gerne ha stoppet...
Hvordan stoppper man denne chikane, og nej jeg vil ikke bare slette
noget....
Håber en eller anden kan hjælpe mig

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-09-02 21:07

Kothoga wrote:

> [...]
> ikke er tilstrækkelig diskplads ville jeg meget gerne ha stoppet...
> Hvordan stoppper man denne chikane, og nej jeg vil ikke bare slette

Sagtens! Installér OS/2 - eller prøv at spørge i en anden gruppe, for
eksempel dk.edb.system.ms-windows.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 09-09-02 21:24

I indlæg <alitv9$h7i$1@news.cybercity.dk>,
skrev Kothoga@rulez.dk .....

> Jeg har netop erhvervet mig xp, og det hele er installeret osv. men men
[....]
øh.. tror du ikke du er kommet ind i en forkert gruppe

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[Problemer med opsætning af Argosoft Mail Server?? Så download dette:]
[ www.ddibbsystem.dk/ams-vejl.doc ][Hjælpefilen er i Word2000 format!]