Jeg har et "spændende" spørgsmål til de virkelig kloge hoveder herinde
på kandu.dk.
Jeg har installeret WinXP på min maskine og bruger en Lasat Speed 2 USB
TA/modem.
Jeg kan ringe op til min egen udbyder, nemlig Wanadoo Internet, men når
jeg forsøger at
anvende det dialback-system, som jeg har stillet til rådighed fra min
arbejdsplads, "hænger"
modem'et ved meddelelsen :
"waiting for callback"
ca. 30 sek. efter får jeg en fejl 651 - "der er opstået en fejl...."
Jeg har indtil sidste weekend kørt win2000, hvor dialback virkede efter
hensigten,
og bruger u samme driver i WinXP...
Når jeg kan bruge dialback via win2000 og samtidig ringe normalt op fra
winXP,
kan det vel næppe være hardwaren der er noget i vejen med ??
Der må være en indstilling eller lign. i WinXP, som forhindrer callback
muligheden.
Jeg bruger firmware version 1.37, som skulle være den nyeste....
Nogle gode forslag eller idéer til problemet ??
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"