tyskundervisning online
Fra : ulla

Dato : 08-09-02 11:03

Er der nogen her der har lyst til at prøve en ny form for undervisning, så
prøv lige at give mig en mail. Jeg har i samarbejde med Erling, som også har
skrevet her i brevkassen en test kørende i et "cyberklasselokale".

Jeg underviser lige fra begyndere til profesionelt tysk-talende

Jeg tilbyder undervisning i følgende kategorier

udtalelære
grammatik
tysk historie
dialogførsel (rejsetysk)
debatførsel ( til de folk der gerne vil ytre sig om et emne på tysk, for de
mere øvede)
forretningstysk
sygehustysk
og diverse andre forslag er velkomne

du kan kontakte mig på

kaaber@it.dk

eller ring på tlf. 29611427, og vi kan aftale et tidspunkt at mødes i
klasselokalet

Det eneste det kræver er at du har adgang til internettet samt et headset
eller en mikrofon

med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen

Fra : Heidisandager

Dato : 09-04-03 06:41

Jeg forsøger at komme i kontakt med Ulla Kaaber på Email, for at deltage
i tysk fjernundervisning, men indtil videre er det ikke lykkedes for
mig.
Dog er jeg meget interesseret i, at få gang i en dialog på tysk, da jeg
ikke har brugt det tyske sprog siden jeg gik ud af handelsskolen i 1989.

Jeg skal bruge det tyske i forbindelse med jobsøgning, så har du en god
ide, hvor jeg kan finde tyskundervisning på nettet, så send evt. en mail
til: Heidisandager@mail.dk

http://www.kandu.dk/