Glemt pasord på Zyxel prestige 100
Fra : Lars

Dato : 26-08-02 15:03

Er der nogen der kan fortælle mig,hvad man kan gøre hvis man har glemt
pasordet til en Zyxel prestige 100.

hilsen Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-08-02 15:35

On Mon, 26 Aug 2002 16:02:49 +0200, "Lars" <stempelxperten@tiscali.dk>
wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig,hvad man kan gøre hvis man har glemt
>pasordet til en Zyxel prestige 100.
Har du prøvet at loade ny firmware ind i den ? Det kunne tænkes at den
så resetter til deafult (Med deraf følgende nulstilling af alle
data/passwords/opsætninger)
/Hans

Fra : Lars hult

Dato : 27-08-02 08:26

> Har du prøvet at loade ny firmware ind i den ? Det kunne tænkes at den
> så resetter til deafult (Med deraf følgende nulstilling af alle
> data/passwords/opsætninger)

Jeg synes at læse mig til, på nettet, at man med ny firmware kunne resette
pasordet.
Jeg prøvede at følge www.paikin.dk og råd fra zyxels hjemmeside men mit
kendskab til, Hyperterminal i Win98 fortaber sig ude i tågerne, så det slap
jeg ikke heldigt fra, det betyder at jeg slet ikke kan komme i kontakt med
den via HT og det virker som om den ikke initierer sig ordentligt.

Er den så helt kaput Eller kan der gøres noget ved det.

hilsen Lars

Fra : peter volsted

Dato : 26-08-02 18:39

hi

Hvis du ikke har ændret fabrikkens - og det er som på Elite 2864I - så prøv:
ZyXEL (NB lille y!)

--
good luck

peter