Foreninger mistede børn
Fra : hrman

Dato : 10-08-02 19:23

Vi har her den 120702 mistet vores søn på 8 år ved en trakisk ulykke i
hjemmet. er der nogen der er bekendt med hvor man kan søge hjælp og støtte.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 11-08-02 06:52

"hrman" <kamner@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har her den 120702 mistet vores søn på 8 år ved en trakisk ulykke i
> hjemmet. er der nogen der er bekendt med hvor man kan søge hjælp og
støtte.

Det gør mig virkelig ondt. Jeg håber I kan finde lidt hjælp her:
http://www.mistetbarn.net/

Mange tanker herfra,

Renate

Fra : vita pedersen

Dato : 26-08-02 22:32

hrman <kamner@get2net.dk> skrev:
>Vi har her den 120702 mistet vores
>søn på 8 år ved en trakisk ulykke i
>hjemmet. er der nogen der er bekendt
>med hvor man kan søge hjælp og støtte.

Hej
Føler med jer, vi har selv mistet vores søn på 20 år den 5 maj.
Der findes en forening. "Vi har mistet et barn". WWW.mistetbarn.dk
Hilsen Vita

QUIT

Fra : britalmp@yahoo.dk

Dato : 27-08-02 13:18

hrman <kamner@get2net.dk> skrev:
>Vi har her den 120702 mistet vores
>søn på 8 år ved en trakisk ulykke i
>hjemmet. er der nogen der er bekendt
>med hvor man kan søge hjælp og støtte.

Hej - må jeg først udtrykke min dybeste medføelse - I gennemgår nu
det værste man kan blive udsat for! og desværre kan jeg ikke gøre
meget for jer - men det er MEGET vigtigt at I finder nogle at snakke
med - kontakt jeres læge, hvis I ikke allerede har gjort det - denne
BØR kunne finde/kende de muligheder I har. Måske har "sund By"
butikken også en selvhjælpsgruppe. Der findes også en forening, men
jeg ved ikke lige hvor - men nogen skal ind og hjælpe jer med at
finde de muligheder - for I har formentlig ikke selv overskud til
det! og hvis ikke det lykkedes eller I orker det så kontakt mig igen
så skal jeg prøve at søge...... Alt mulig held og lykke! Venlig
Hilsen Brita (nb.jeg har mistet en 18 årig steddatter)

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-08-02 13:45

In article <3d6b6e15$0$87301$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
britalmp@yahoo.dk wrote:

> Hej - må jeg først udtrykke min dybeste medføelse - I gennemgår nu
> det værste man kan blive udsat for!

Er det ikke "kun" det næstværste?

Bortset fra det, så er det værste overstået, barnet er helbredt, der er
fremtiden at tænke på - en fremtid med et sundt og raskt barn, med alle
de behov et sundt og raskt barn har. Det *må* da være dejligt at tænke
på.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Heidi

Dato : 27-08-02 17:39

Martin Edlich wrote:

> [...]
> er fremtiden at tænke på - en fremtid med et sundt og raskt barn, med
> alle de behov et sundt og raskt barn har. Det *må* da være dejligt at

Jeg ved ikke om jeg har misforstået dit indlæg, men der
er da ikke tale om noget barn der er helbredt - der står
klart og tydeligt i hrman's indlæg at de har mistet deres søn ved
en ulykke i hjemmet - hvad er der dejligt ved det???

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-08-02 20:44

In article <akga0n$1hvpvi$1@ID-64059.news.dfncis.de>,
"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> klart og tydeligt i hrman's indlæg at de har mistet deres søn ved
> en ulykke i hjemmet - hvad er der dejligt ved det???

Pis, jeg forvekslede det med et andet indlæg. Jeg kan ikke sige meget
andet end at jeg beklager dybt og inderligt.