ZyXEL omni.net+: RING/Caller ID på DTE
Fra : Jacob Laursen

Dato : 10-08-02 16:37

Efter at have opgraderet min ZyXEL omni.net+ til firmware v4.26 (før: 4.02),
er mine settings røget, og heraf er der en enkelt setting jeg ikke kan få
genskabt.

Jeg har tidligere fået sendt RING samt Caller ID til DTE-porten ved
indkommende voice-opkald, selvom disse opkald sendes videre til A/B-portene.
Jeg formoder at jeg nu kun får et RING-signal når der er indkommende ISDN
data-opkald.

Jeg har sat S78.2=1 og S84.4=1, men dette har ikke hjulpet.

Er der en venlig sjæl som kan tænkes at vide noget om ovenstående problem?

--
Jacob Laursen (jlaur@no-spam-mail1.stofanet.dk)
(fjern "no-spam-")

Fra : frank damgaard

Dato : 12-08-02 12:22

Jacob Laursen <jlaur@no-spam-mail1.stofanet.dk> wrote:
> Efter at have opgraderet min ZyXEL omni.net+ til firmware v4.26 (før: 4.02),
> er mine settings røget, og heraf er der en enkelt setting jeg ikke kan få
> genskabt.

Jeg er ikke sikker på at 4.26 virker for godt med alle omninet+
Min virkede ikke med 4.26, og jeg anvender 4.25 eller 4.24.
Desværre er min Omninet+ lidt defekt, sansynligvis nogle eeprom
settings der er røget (klartone er forkert frekvens, og
telefoner ringer kun ved hvert andet ringesignal).
Så jeg har købt en brugt Omninet LCD i stedet og har den
gamle som reserve.

--
Frank Damgaard |

Fra : Jacob Laursen

Dato : 13-08-02 19:58

Tak for hintet!

Der skulle vel ikke være nogen her der har en 4.24 og/eller 4.25 liggende?
Jeg har lige nedgraderet til en gammel 4.22 jeg havde liggende, og det løste
problemet.

Mvh Jacob

Fra : frank damgaard

Dato : 14-08-02 10:32

> [...]

> Jeg har lige nedgraderet til en gammel 4.22 jeg havde liggende, og det løste

Download den fra zyxel:
(lidt tricky at finde det rette link fra http://www.zyxel.dk )

ftp://ftp.europe.zyxel.com/oplus/firmware/

--
Hjælp til begyndere af news og mail:
http://usenet.dk/info/skriveteknik.html