Vis nummer
Fra : Finn I

Dato : 09-08-02 20:09

Et familiemedlem har tænkt på at få ISDN men der er et par spørgsmål jeg
ikke kan svare på.

1 Hvis man får ISDN virker vis nummer så på en Beocom 6000 (analog model)?
2 Kan man købe et hvilket som helst brugt ISDN modem og tilslutte for at gå
på nettet? (der er jo rigtigt mange til salg brugt - vel et resultat af
ADSL...)

--
Best Regards
Finn

Remove "2" in mail for reply

Fra : Kent Glerup

Dato : 09-08-02 22:33

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> Et familiemedlem har tænkt på at få ISDN men der er et par spørgsmål jeg
> ikke kan svare på.
>
> 1 Hvis man får ISDN virker vis nummer så på en Beocom 6000 (analog model)?

Der burde ikke være problemer.

> 2 Kan man købe et hvilket som helst brugt ISDN modem og tilslutte for at

> på nettet? (der er jo rigtigt mange til salg brugt - vel et resultat af
> ADSL...)

Ja. F.eks. Lasat Speed II, eller Eicon Diva.

Idag bliver ISDN leveret med den nye NTab boks, hvilket gør at
teleson-portene i modemmet ikke skal benyttes mere. Derfor skal disse
disables i modemmet (i softwaren). Derefter kører det bare

MVH
Kent Glerup

Fra : Finn I

Dato : 09-08-02 23:19

> Kent Glerup

Tak!

Fra : frank damgaard

Dato : 10-08-02 00:14

Kent Glerup <glerupYEAH.olesenRIGHT@mail.dk> wrote:

> [...]
> teleson-portene i modemmet ikke skal benyttes mere. Derfor skal disse
> disables i modemmet (i softwaren). Derefter kører det bare

Dvs. der er også vis nummer hardware i de nye NTab ?

--
no signature :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-08-02 08:27

"frank damgaard" <frank_tmp4@post.cybercity.dk> wrote in message
> Dvs. der er også vis nummer hardware i de nye NTab ?

Ja.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen