ISDN Telefonsvarer ?
Fra : Michael Kaaber

Dato : 05-08-02 14:43

Jeg har ISDN2 og anvender ISDN telefoner - Kirk Delta 952.

Tidligere har jeg været kunde hos TDC og har haft glæde af Beskedsvar.

Nu er jeg skiftet til Telia som desværre ikke har Beskedsvar.

Jeg har derfor været nede i min lokale Teledanmark Telebutik for at
købe en telefonsvarer til ISDN, men sådan noget havde de ikke

Findes der telefonsvarer til ISDN ?

Med venlig hilsen

Michael.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-08-02 14:52

"Michael Kaaber" <kaaber@fak.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der telefonsvarer til ISDN ?

Ja, men de er som oftest indbyggede i telefonapparater, som fx Ascom
Eurit 33+

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-08-02 16:45

> Ja, men de er som oftest indbyggede i telefonapparater, som fx Ascom
> Eurit 33+

Findes de også i 'løs' vægt?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-08-02 16:49

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Findes de også i 'løs' vægt?

Jeg kan ikke forestille mig andet, men jeg har aldrig set et sådant
produkt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-08-02 16:46

"Michael Kaaber" <kaaber@fak.hum.ku.dk> wrote in message
> [...]

Har du drevet BBS?

Fra : Michael

Dato : 08-08-02 09:05

Jeg har tidligere haft 'The Radio Amateure BBS' både via ISDN og Packet
radio.

Hilsen
Michael.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-08-02 08:18

"Michael" <datings@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har tidligere haft 'The Radio Amateure BBS' både via ISDN og Packet
> radio.

Jeg mente nok at kunne huske dit navn et sted fra

Har været point på bla. Rodnet Syd.

Fra : Torben Modvig

Dato : 07-08-02 20:08

Jeg har en Siemens ISDN telefon med indbygget telefonsvarer, som jeg
gerne vil sælge brugt.
Kunne det have din interesse ?

Fra : Michael

Dato : 08-08-02 09:06

Jeg har allerede to stk. Delta Kirk 952 ISDN telefoner, desværre uden
Telefonsvare,
så jeg ville helst undgå at skulle købe endnu en telefon

Hilsen
Michael.

Fra : Lars hult

Dato : 21-08-02 14:01

Må man spørge hvilken model det drejer sig om.

hilsen Lars

Fra : theilgaard

Dato : 25-08-03 15:08

"Michael Kaaber" skrev d. 05-08-02 14:43 dette indlæg :
> Findes der telefonsvarer til ISDN ?

Jeg har lige anskaffet en TipTel 350 fra Tempo Telecom i Herlev. Hvis
man presser lidt, kan man få prisen lidt ned...

Søren Theilgaard

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin

Dato : 26-08-03 23:36

"theilgaard" <theilgaard.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har lige anskaffet en TipTel 350 fra Tempo Telecom i Herlev. Hvis
> man presser lidt, kan man få prisen lidt ned...
>
> Søren Theilgaard

I deres prisliste står den til både 2.495 og 2.995 kr. ex moms
http://www.tempotelecom.dk/prislistegl.htm

Hvad er realistisk at tilbyde dem for den inkl.moms ??

/Martin

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-08-03 15:40

> I deres prisliste står den til både 2.495 og 2.995 kr. ex moms
> http://www.tempotelecom.dk/prislistegl.htm

Det var jo også en sjat

Jeg valgte den nemme løsning at anvende TDC's beskedsvar. Eneste problem
er at jeg på mine trådløse telefoner ikker får det at vide uden "at
løfte røret af" - Men oftest står der jo så ubesvaret opkald på den så
jeg ved at jeg skal tjecke telefonsvareren.

På sigt bliver det jo nok dyrere i abb og minutter end
anskaffelesesprisen på en "rigtig"

Men jeg kom til at regne på strømforbruget på min gamle analoge
telefonsvarer - Den spiste for næsten 200kr strøm om året og så tipper
regnestykket igen

/A