Fastloader til Moz
Fra : Peter Jespersen

Dato : 03-08-02 04:27

Ja-dav!

Jeg husker at der på et tidspunkt fandtes en fastloader til Mozilla...noget
med at et dynamisk bibliotek blev indlæst første gang Moz blev startet op og
beholdt ind i hukommelsen, med en drastisk nedskæring af loadtid de
efterfølgende gange man fandt på at lave nummeret med at starte Moz op.
Ved i hvor det util er til at finde og virker det med Moz 1.1.a ?

Takker ydmygt på forhånd....und, have a nice weekend!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Funny . . . only sensible people agree with me.

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 03-08-02 04:57

On Sat, 3 Aug 2002 01:26:47, "Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk>
wrote:

> Jeg husker at der på et tidspunkt fandtes en fastloader til Mozilla...

Der er en switch, der kan gøre det (det er indbygget i Mozilla), men
jeg kan ikke lige huske den.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 03-08-02 13:48

On Sat, 3 Aug 2002 03:57:09 +0000 (UTC), Torsten Balle Koefoed wrote:

>Der er en switch, der kan gøre det (det er indbygget i Mozilla), men
>jeg kan ikke lige huske den.

"-turbo" .... den har tilsyneladende bare en læk, vel det havde jeg da jeg
prøvede den...noget som mdh ikke lider af!
Ahhh, dink beskriver det også i læsmig filen

"mdh pre-loads the Mozilla dlls and cuts down the startup time dramatically!
i wrote it because "mozilla -turbo" ends up leaking nearly 80 megs of ram by
the end of the day! (mdh uses less than 8 meg)"

Accelerate Windows, to escape velocity.

Fra : steen

Dato : 03-08-02 15:36

Torsten Balle Koefoed wrote in a message to All:

TBK> Der er en switch, der kan gøre det (det er indbygget i Mozilla),
TBK> men jeg kan ikke lige huske den.

Du tænker på "-turbo", men han er nok ude efter Dink's util.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 04-08-02 00:54

On Sat, 3 Aug 2002 14:35:57, "steen" <bondos@paradis.dk> wrote:

> Du tænker på "-turbo",

Det var det, men jeg har også kastet mig over Dink's DLL-preloader nu.

Fra : John Faurholt

Dato : 03-08-02 06:35

On Sat, 3 Aug 2002 01:26:47 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk>
wrote:

> Ved i hvor det util er til at finde og virker det med Moz 1.1.a ?

Prøv http://dink.org/ Det er måske denne du søger.
"mdh v1.0 cuts Mozilla load time from 12-13 seconds down to 4 by preloading the
dll's (works with 0.9.9 -> 1.1+!)"

John Faurholt

Fra : Peter Jespersen

Dato : 03-08-02 13:49

On Sat, 3 Aug 2002 05:34:48 +0000 (UTC), John Faurholt wrote:

>Prøv http://dink.org/ Det er måske denne du søger.
>"mdh v1.0 cuts Mozilla load time from 12-13 seconds down to 4 by preloading the
>dll's (works with 0.9.9 -> 1.1+!)"

Dink ???
Ja hvor ellers ?
Takker ydmygt!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
ad infinitum (to infinity)