Psykoterapi
Fra : Camilla Kamper Holst

Dato : 01-08-02 13:55

· Står du over for at skulle tage nogle afgørende valg i dit liv ? Er du i
tvivl om hvilken vej du skal gå ?

· Har du været i krise eller står du midt i en krise i dit liv ?

· Har du personlige problemer på dit arbejde, i dit parforhold eller
privatliv ?

· Har du været udsat for en traumatisk oplevelse i dit voksenliv eller i din
barndom som gør dit liv problematisk ?

Professionel hjælp kan være løsningen for dig. Jeg tilbyder professionel
psykoterapi med udgangspunkt i din personlige problematik. Du får mulighed
for at arbejde seriøst således, at du kan opnå større livskvalitet og få
redskaber til hjælp i fremtiden.

Jeg er ved at færdiggøre speciale som Cand.Psyk. og har en praksis på
Vesterbrogade i København.
Ring og få en personlig snak med mig på tlf. 22 26 38 70

Med venlig hilsen,
Camilla Holst
B.A. Psyk. Psykoterapeut

Fra : L&F

Dato : 01-08-02 21:58

Hej Camilla
> · Står du over for at skulle tage nogle afgørende valg i dit liv ? Er du i
> tvivl om hvilken vej du skal gå ?
Det er vi nok alle, og du? (det hører gruppen til at fortælle om egne
erfaringer)

> · Har du været i krise eller står du midt i en krise i dit liv ?
Igen, det er vi nok alle på et eller andet tidspunkt - og du? Personlige
erfaringer?

> · Har du personlige problemer på dit arbejde, i dit parforhold eller
> privatliv ?
Vi har alle oplevet problemer på arbejdet og/eller i privatlivet. (Hvad har
du oplevet?)

Jeg havde større problemer end så. Og jeg fik professionel hjælp der var
dækket af den offentlige
sygesikring.

> · Har du været udsat for en traumatisk oplevelse i dit voksenliv eller i
din
> barndom som gør dit liv problematisk ?
Ja, begge dele, og dette blev behandlet som ovenfor beskrevet. Hvad med dig?

> [...]
> for at arbejde seriøst således, at du kan opnå større livskvalitet og få
Akkurat som de mennesker, der har behov herfor, får gratis hjælp fra det
offentlige - netop det de har betalt skat til i mange år. Men hvis du vil
forære mig en timeløn for at komme hos dig, så kommer jeg da gerne

> Jeg er ved at færdiggøre speciale som Cand.Psyk. og har en praksis på
> Vesterbrogade i København.
> Ring og få en personlig snak med mig på tlf. 22 26 38 70
Jeg takker - men nej-takker. Jeg kender min psykiater - og han kunne ikke
drømme om at indlevere dårlig reklame i en gruppe, hvor mennesker virkeligt
har behov for andre, der vil give støtte, uden at de selv skal tjene på det.

> Med venlig hilsen,
> Camilla Holst
> B.A. Psyk. Psykoterapeut

Sorry for mine hårde bemærkninger, men jeg kan ikke se på, at et andet
menneske tror, at det skal tjene fedt på andres dårligdomme. Særligt ikke i
denne gruppe, hvor gruppen har det formål at læserne hjælper hinanden.
Reklamer er ilde set i nyhedsgrupperne - med mindre det er på
"opslagstavlerne" eller under køb og salg:
Fra usenet:
"Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor ikke er egnet
til salgsannoncer hverken for private eller virksomheder. Annoncer henvises
til dk.marked.*-hierakiet."
Jeg håber, at du vil huske ovenstående for fremtiden.
MVH
L&F

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-08-02 07:10

> Sorry for mine hårde bemærkninger, men jeg kan ikke se på, at et andet
> menneske tror, at det skal tjene fedt på andres dårligdomme.

Du tror måske at din psyk arbejder gratis? Tro mig, det gør han ikke!

At reklamen så er meget lidt smart i diskussionsgrupperne, det er vi ikke
uenige om, men det andet er noget vrøvl.

Mvh Maria