driver
Fra : zakria

Dato : 18-07-02 14:07

nogen der ved om man kan få en driver til eicon dsl usb modem?

Fra : bob

Dato : 19-07-02 22:48

Hej
Prøv at lægge dit spørgsmål i alt.os.beos, her kommer der flere
kvalificerede svar end i denne gruppe.

/bob

Fra : bob

Dato : 19-07-02 22:49

Hej igen
http://www.beosdrivers.tk/ måske ?

Fra : zakria

Dato : 20-07-02 05:54

jeg ville rent faktisk bare se om der overhovedet var nogen der læste i
denne gruppe

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-07-02 19:22

On Sat, 20 Jul 2002 06:54:10 +0200, zakria wrote:

>jeg ville rent faktisk bare se om der overhovedet var nogen der læste i
>denne gruppe

Ikke mange!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
REAL Star Trek fans work out at the He's Dead Gym.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 28-07-02 13:29

Peter Jespersen wrote:

> Ikke mange!

Der er sikkert flere der læser end der skriver :)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-07-02 13:06

On Sun, 28 Jul 2002 14:28:36 +0200, Peter Mogensen wrote:

>Der er sikkert flere der læser end der skriver :)

Vel...når der nu ikke er noget at læse

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
- FOR SYSOP USE ONLY - Do not write below this line.