Perl Report Writer
Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 16-07-02 09:53

Jeg er så småt på udkig efter en report writer som jeg vil benytte i et
Perl-projekt.

Ideelt ville det være hvis der var et modul, men ved en søgning på CPAN
finder jeg kun Data::Reporter som siger: "This module generates ascii
reports from a Database or a plain ascii file."

Jeg ville jo gerne at man kunne lidt mere. Noget a la Kugar til KDE,
Datavision (Java) eller Crystal Reports (blot uden alle fejlene).

Står Perl virkelig tilbage på dette område?? Eller har jeg bare ikke
fundet det rigtige endnu?

--
Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-07-02 00:16

Kaare Rasmussen <kar@kakidata.dk> writes:

> Står Perl virkelig tilbage på dette område?? Eller har jeg bare ikke
> fundet det rigtige endnu?

Hvad forventer du at systemet kan?

Har du læst "perldoc perlform"?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 18-07-02 13:58

> Hvad forventer du at systemet kan?

Som sagt lidt mere end lige det mest basale, bl.a.
- Ekstern rapportdefinition, evt som xml. Web-interface til definition.
- Output i forskellige formater; postscript, html, pdf...

+ sikkert en masse mere, som man ønsker sig når man har brug for det

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-07-02 16:33

> [...]
> - Output i forskellige formater; postscript, html, pdf...
>
> + sikkert en masse mere, som man ønsker sig når man har brug for det

Det har jeg ikke hørt om. Jeg tror ikke det findes.

Hvis det findes i et andet sprog, så brug dét, eller interface til
det.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn