God DANSKSPROGET bog om PERL
Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-07-02 22:58

Jeg søger en god bog der forklare hvad man gør for at gøre hvad, og
ikke træker langhalm på hvordan man skriver "jorden er rund" på
skærmen, kan i anbefale en sådan?

Det jeg skal have smækket sammen er et program der via telnet kan
undersøge datoen for en fil på en WEB server, og sammligne med første
chek.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 15-07-02 13:00

Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> writes:
> Jeg søger en god bog der forklare hvad man gør for at gøre hvad, og
> ikke træker langhalm på hvordan man skriver "jorden er rund" på
> skærmen, kan i anbefale en sådan?

Jeg tror ikke der findes ret mange bøger på dansk om Perl, og næppe
nogen af dem der er gode. Det er nok et faktum at dansk er for lille et
sprogområde til at bruge ret mange ressourcer på tekniske bøger.

> Det jeg skal have smækket sammen er et program der via telnet kan
> undersøge datoen for en fil på en WEB server, og sammligne med første
> chek.

wget --mirror?
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."